Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Ονειρεμένο ταξίδι!!









Κάτω από το φώς των αστεριών




τραγούδησέ μου....ψιθύρισέ μου..



αγκάλιασέ με..φίλα με ταξίδεψέ με...



αρκεί να είμαστε μαζί..



Νομίζω δεν ζητάω πολλά...




παρά μόνο ενα χάδι ...ενα φιλί και μια




αγκαλιά...



Ταξίδεψέμε σε χώρες μακρινές



κάτω απο το απέραντο φώς των αστεριών



να βλέπω το χρώμα της θάλασσς



να την αγκαλιάζει το φώς..



και να αφρίζουν τα κύματα ..



λές και χορεύουν σε ενα χορό



ξέφρενο..χωρίς σταματημό...



Καί εμείς αγκαλιά να με γεμίζεις φιλιά..



Ευχομαι το ταξίδι αυτό



να βγεί αληθινό..



Θα σας πώ μια καληνύχτα και θα φύγω



2.30 μμ η ωρα ειν αργά..καθώς ξενυχτισμένη



τα μάτια μου βαραίνουν...



και ο Μορφέας θέλε να με πάρει αγκαλιά..



Αυριο μέρα ειναι ...και πάλι θα τα πούμε



στα ταξίδια μας..τα γνωστά



Αύριο πάλι, όλα θα τα πούμε,



φανερά και μυστικά.



Καληνύχτα στην παρέα ..αργησα πολύ!!!



 




























6 σχόλια:

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ

Aristodimos είπε...

Ακόμα μια μέρα ξημέρωσε
στον τροχό του χρόνου,
που γυρίζει αμείλικτα....
κι εμείς γατζωμένοι στα πλευρά του
αναλώνουμε τις ελπίδες
στο αύριο......
Λέξεις ταξίδια..
Μια βαλίτσα μ'όνειρα
οι επιστροφές
στα βάθη της ψυχής μας...

Καλή μας βδομάδα

Αρης

Ανώνυμος είπε...

πέρα απο τούς όμορφους στίχους σου ,γλυκιά μου Αννα αναρτής και πολύ ομορφες φωτογραφίες το ιδιο ρομαντικές και τρυφερές.

annafrank είπε...

Καλησπέρα Θανάση μου.Οντως τι ομορφο που ειναι να ταξιδεύεις κάτω απο το ολο φως των αστεριών!!Καλο σου απογευμα!

annafrank είπε...

Aρη σου ευχομαι καλό μήνα ..με ..Λέξεις ταξίδια..
Μια βαλίτσα μ'όνειρα
οι επιστροφές
στα βάθη της ψυχής μας...
Μια καληνύχτα θα σου πω απ το κρεβάτι
του πόνου μου!!Ευχομαι να αναρώσω το συντομότερο!!

annafrank είπε...

ΜΩΒ ~~~ΜΩΒ Χαίρομαι που σου αρεσαν και οι εικόνες μου!!Εχω αδυναμία στίς εικόνες πολύ!!Εξ αλλου φαίνεται..Εχω τεράστια συλλογή απο αυτές!!Φιλάκια πολλά