Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Ξυπνησα απ το ονειρο!!!


θέλω να πιστεύω πώς θα ερθουν

καλύτερες μέρες...Να δούμε εστω
και μια ακτίνα του ηλιου ξανά!!!

























Μπόρες ειναι θα περάσουν..


Ας μην πικρενόμαστε αλλο...

Λένε πολλόι ..πως μετά την βροχή

πάντα βγαίνει το ουράνιο τόξο!!

















































               
Θα ερθουν ομορφες μέρες και νύχτες ξανά..


Θα βγει ολόγιωμο το φεγγάρι μόνο για μας..

Να μας φωτίζει τους αγνωστους δρόμους της ζωής μας!!

Εδώ ειμαι και πάντα σ αγαπώ ..οπως την πρώτη ημέρα!!!



Υπάρχουν στιγμές που θέλω να φεύγω να ταξιδεύω..

Να μην βλέπω ...Να μην ακούω ,..να μην αισθάνομαι!!

Και να χάνομαι κι απ ολα να δραπετεύω..




 

Πολλές φορές της μοναξιάς μου,σε λατρεύω..

Αλλες φορές..η μοναξιά μου γίνεται φίλη γιατρεύοντάς μου


τις πληγές μου!!



Θέλω κάποιες στιγμές να μην σκοτίζομαι..

να μην καταλαβαινω τιποτε..Να μην ονειρεύομαι.

Αλλά τελικά ..πάντα μέσα μου εισαι εσύ..

Τώρα μόλις ξύπνησα απο το ονειρο!!!



Σας ευχομαι καλη εβδομάδα φίλοι μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: