Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Δεν παίρνει αντάλλαγμα η ψυχή!!




Ενα μικρο κομάτι

της ψυχούλας μου εχω χαρίσει...

Στον  κόσμο αυτόν ...

που μ εκανε  να κοιτώ ..τ αστέρια

και με ταξιδεψε,


με κάποια ονειρα...που μένουνε στα μάτια!!!

Ενα μικρό ακατέργαστο διαμάντι

λευκό σαν μάρμαρο Πεντελικο,


αστράφτει μπρός τον ηλιο!!

Αγνό και αθώο μου κομάτι

σ εχω χαρίσει στα πουλια

να τραγουδούν,

και στα λουλούδια,

να γεμίζουν ανθη,

καθώς σαν πέσει η βροχή...

τα πεταλά σας να λαμπυρίζουν στο σκοτάδι,

να κατεβαίνουν αγγελλοι

απ τα γαλάζια ουράνια..

στα ορφανά διαμάντια!!!!

Μικρά ανεκτίμητα κομάτια..

σαν την δική μου την ψυχή

μοναδικα και αμύθητα

της ζωής πετράδια...

δεν μένει τίποτε για μένα...

ολα μα ολα ειναι χαρισμένα..

δεν  παίρνει αντάλλαγμα

στην ομορφιά της η ψυχή!!!



                                                                                                                                                                                 
 
                                                                                                                                                                         















 











8 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Έχεις χαρίσει ενα κομμάτι μα έχεις κρατήσει ακόμη ένα.
Εκείνο το πιο δυνατό και το πιο λαμπερό.
Εκείνο που κάθε πρωί θα σου χαρίζει ένα χαμόγελο για την νέα μέρα που ξεκινά !

Unknown είπε...

η ψυχη ειναι πολυτιμη....
και μας αφηνει να την χρησιμοποιουμε οπως θέλουμε...

μακρια ομως απο τα αλισβερισια ..γιατι την πληγωνουν..

καλημερα!!!

annafrank είπε...

Aυτό το κομάτι θα ηθελα να το μοιράζομαι με ολους,ετσι ωστε η ημέρα μας να ειναι πάντα γεμάτη χαρά και χαμόγελα!!Φιλάκια Αναστασία μου

annafrank είπε...

Υπάρχει η ψυχή των φυτών, η ψυχή των ζώων, η ψυχή των ανθρώπων. Η ψυχή του ανθρώπου είναι πολυπλοκότερη από των φυτών και των ζώων, επειδή έχει περισσότερους κανόνες, εντολές. Το πνεύμα είναι διαφορετικό από την ψυχή. Η ψυχή σου δίνεται, το πνεύμα σου το δημιουργείς εσύ.
Οσο για τα αλισβερίσια..ειναι πολύ μακρυά..απο εμένα!!Σιωπηλέ μου να εχεις ενα ομορφο βράδυ!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλησπέρα Ανούλα με τη τρυφερή ψυχή!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ.ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

annafrank είπε...

Καλημέρα Ρίκυ μου !Πολύ χαίρομαι που σε βλέπω !!Καλο σου σαβατοκύριακο!!

annafrank είπε...

SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ Πολύ πολυ χάρηκα που ηρθες μια βολτούλα στο σπιτάκι μου!!Καλως ορισες!!Να σε βλέπω θέλω συχνά!!Σε ευχαριστω για τα καλα σου λόγια!!Χαρούμενο και χαλαρο σαβατοκύριακο!