Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Κάνε υπομονή χαρά μου!!


Καρδιά μου κράτα σταθερά ,μη λυγίζεις κι ας είσαι πάνω σε σχοινί και αιωρήσαι να μή κοιτάξειςστο κενό.....μόνο ψηλά κράτα γερά,σφηχτά....σου λέω Ζήσε. Οι κακουχίες, τα συμβάντα , οι περιστάσεις σε εσημάδεψαν σε πόνεσαν πολύ καρδιά μου μάσε τα κουρέλια σου κι όρθώσου πάνε μπροστά το χθές δεν οφελεί. Είσαι κατάρτι καραβιού που κινδυνεύει μα πιά της θάλασσας η οργή δεν σε τρομάζει ατσάλινη να γίνει πρέπει η αντοχή σου να μάθει το αγριεμένο κύμα να δαμάζει. Αστροπελέκι η ζωή και σε χτυπάει με κεραυνούς κι αστραπές σε φοβερίζει καρδιά μου κάνε αδιάBροχο τα μέσα σου τη διαδρομή σου τίποτα να μη την εμποδίζει.


Στα πόδια σου λοιπόν σήκω και στάσου με το κουράγιο σου πιάσου χέρι χέρι σινιάλο ίσως απόψε θα σου κάνει ένα απρόσμενο του ουρανού αστέρι. Καρδιά μου αλήτισσα αντάρτησα πρέπει να μάθεις την επανάσταση μονάχη σου να κάνεις ποτέ υπόκληση μη κάνεις σε κανέναν κι ότι τους όρους τους θεσμούς εσύ τους βάνεις. Τα περιθώρια καρδιά μου εσύ τα θέτεις τη σιγουριά και την απόσταση ορίζεις και ότι στα πρέπει και στα θέλω μοναχή εσύ αποφασίζεις και μονάχη καθορίζεις. Γιά σε καρδιά μου δεν υπάρχει τελειωμός ούτε ημερομηνία λήξεως στο εσωτερικό σου απλά ορθώσου πάτα γερά στα πόδια σου και μην ανοίγεσαι να πείς το μυστικό σου. Αύριο...... ίσως λιακάδα ξεπροβάλει και σε ζεστάνει καρδιά μου που πονάς κανείς δεν χάθηκε καρδιά μου να το ξέρεις θα έρθει μια ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ. Το αφιερώνω στον Σκουφάκο μου!!







Δεν υπάρχουν σχόλια: