Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Δέν ειναι ονειρο μωρό μου!!!


Πώ πώ ψυχή μου!!Τι ομορφο το σημερινό ηλιοβασιλεμα!
Μακάρι να μπορούσε να μείνει για πάντα!!
Λένε οτι στην Σαντορίνη στην Μυκονο ειναι τα ομορφότερα!!



Καρδιά μου μαζί σου,κοντά σου, ειναι το ομορφότερο που εχω δεί!!
Ελα κοντά μου χαρά μου,μαζί σου ολα ειναι τόσο μαγικά..
Να... να... Σαν αυτο το ονειρο που βλέπω πως ειμαστε μαζί αγκαλιά..
Δεν ειναι ονειρο μωρό μου ,απλα τολμώ να σου πώ, πως σ αγαπώ..
Απλα ειναι η ευχή μου.Ηρέμησε...ελα κοντά μου...ξάπλωσε εδω δίπλα μου..
Αγκαλιασέ με...Ασε την σκέψη σου να μας ταξιδέψει...
σε κόκκινο ουρανό..Σαν να κρυώνω.ελα καρδιά μου πάρε με αγκαλιά,
ζέστανε με ... με την ανασα σου!!Οχι οχι μην μου λες τίποτε τώρα απλα σιώπησε μωρό μου!!Α.Φ






4 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Κι όμως σαν όνειρο μοιάζει η αγάπη και η λέξη σ΄αγαπώ σαν άστρο του ουρανού!!!

Τόσο γλυκά τα λόγια σου!!

Καλή σου μέρα

Τασολάμπρου Χρυσούλα είπε...

Οποιδήποτε ηλιοβασίλεμα κιαν βλέπεις όταν είσαι με τον αγαπημένο σου, μοιάζει το καλύτερο του κόσμου.
Καλό απόγευμα.

(Για να βγάλεις τη λέξη επαλήθευσης κάνε τα εξής: πας πρώτα στις ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ πατάς ΣΧΟΛΙΟ και μετά εκεί που ρωτάει "να προβληθεί η λέξη επαλήθευσης για σχόλια;" στεκάρεις το ΟΧΙ.)

annafrank είπε...

Aναστασία μου την καλησπέρα μου
γλυκό μου κορίτσι!!

Καλό απόγευμα να εχεις!!

annafrank είπε...

Χρύσα μου ..Ευχαριστώ.. Τελικα μα και ο Λεων μου ειπε πως να διορθώσω το λαθος μου...μα εσύ με καταρτισες κατ ευθείαν... η νύσταζα την ωρα που μου εγραψε και ο Λεων τον τρόπο ...Πάντως σας ευχαριστώ και τους δύο σας!!!Απολαυστικό απόγευμα να εχεις !!