Πέμπτη 28 Μαΐου 2009

Γιατι μ αγάπησες!

Δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησεςστα περασμένα χρόνια.Και σε ήλιο, σε καλοκαιριού προμάντεμακαι σε βροχή, σε χιόνια,δεν τραγουδώ παρά γιατί μ' αγάπησες.
Μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σουμια νύχτα και με φίλησες στο στόμα,μόνο γι' αυτό είμαι ωραία σαν κρίνο ολάνοιχτοκι έχω ένα ρίγος στην ψυχή μου ακόμα,μόνο γιατί με κράτησες στα χέρια σου.


Μόνο γιατί τα μάτια σου με κοίταξανμε την ψυχή στο βλέμμα,περήφανα στολίστηκα το υπέρτατοτης ύπαρξής μου στέμμα,μόνο γιατί τα μάτια σου με κοίταξαν.
Μόνο γιατί όπως πέρναα με καμάρωσεςκαι στη ματιά σου να περνάειείδα τη λυγερή σκιά μου, ως όνειρονα παίζει, να πονάει,μόνο γιατί όπως πέρναα με καμάρωσες,

Γιατί δισταχτικά σα να με φώναξεςκαι μου άπλωσες τα χέριακι είχες μέσα στα μάτια σου το θάμπωμα-μια αγάπη πλέρια,γιατί δισταχτικά σα να με φώναξες,
Γιατί, μόνο γιατί σε σέναν άρεσεγι' αυτό έμεινεν ωραίο το πέρασμά μου.Σα να μ' ακολουθούσες όπου πήγαινα,σα να περνούσες κάπου εκεί σιμά μου.Γιατί, μόνο γιατί σε σέναν άρεσε.
Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα,γι' αυτό η ζωή μού εδόθη.Στην άχαρη ζωή την ανεκπλήρωτημένα η ζωή πληρώθη.Μόνο γιατί μ' αγάπησες γεννήθηκα.
Μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σουμου χάρισε η αυγή ρόδα στα χέρια.Για να φωτίσω μια στιγμή το δρόμο σουμου γέμισε τα μάτια η νύχτα αστέρια,μονάχα για τη διαλεχτήν αγάπη σου.
Μαρία Πολυδούρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: